EdTek School
המלצות
תלמידים משתפים המלצות מנהלים

תלמידים משתפים

רציתי לומר תודה על הליווי, עזרה, ועל כך שאתם אנשים שמסתכלים עליהם כחברים ולא כמורים. תודה רבה על השנה המדהימה! אתם תותח! בזכות הליווי והדחיפה שלכם התקבלתי למסלול לימודי עילית בטכניון והגשמתי חלום. מקווה יום אחד לחזור לבית הספר ולהיות חלק מהמנטורים בעצמי.   (יונתן, בוגר מגמת הסייבר)


למנטורים היקרים שלנו,
‍ קבוצה של ילדים (בליבם) עם לב ענק ורצון אחד – שאנחנו נצליח.
‍ פעם בשבוע בהתנדבות במשך שלוש שנים,
‍ מלאתם לנו את יום שישי בסייבר ואתגרים.
‍ אתגרים מקוריים ו well made,
‍ ובכרטיסים צהובים (לפעמים גם אדומים) אף פעם לא שכחו להצטייד,
‍ תודה על האין סוף השקעה,
‍ אין ספק שרק בזכותכם הגענו מוכנים לריאיונות ולמיונים בצבא.
‍ יש לכם חלק משמעותי ביותר בקבלה שלנו למסלולים,
‍ תודה לכולכם,
‍ על כל מה שהענקתם לנו במסירות ואהבה,
‍ גם כשהיינו כפויי טובה ומושחרים על ימי שישי בכיתה.
‍ מקווים להצטרף גם בשנה הבאה
(ברכת סיום שנה מבוגרי מגמת הסייבר)


היי מאי! רציתי להודות לך על השנתיים האחרונות. לא תמיד הרגשתי התלמידה הכי חזקה בכיתה, אבל בזכותך תמיד המשכתי להשקיע ולנסות לדחוף את עצמי בלי הפסקה. ראיתי בך דוגמא למופת למקצועיות ומנהיגות ושאפתי להגיע לאותה רמה. בזכותך השנתיים האחרונות היו המהנות והמלמדות שהיו לי.   (דניאלה, בוגרת מגמת הסייבר)



Image 1

פאנל בוגרים לכיתות י"ב, 2023

Image 2

פאנל בוגרים לכיתות י"ב, 2020






המלצות מנהלים

PDF icon מכתב המלצה מנהל בית הספר "איש שלום" בכפר יונה

תוכנית זו נותנת מענה מקצועי, איכותי ומיטבי לתלמידי יב'. לאורך הדרך המענה עבור התלמידים הן בצד הפדגוגי והן בצד החינוכי, בין אישי הינו על הצד הטוב ביותר. רמת הלימודים גבוהה וכך גם הדרך בה הדברים מועברים.   (זיו דוד, מנהל בית הספר השש שנתי "איש שלום" בכפר יונה)



PDF icon מכתב המלצה מנהלת בית הספר "אורט גוטמן" בנתניה

התכניות נותנות מענים רבים:
1. מקצועיות - תכנית הסייבר נותנת מענה מקצועי, חדשני, איכותי ומעניין לתלמידים בעולמות אבטחת המידע,
פיתוח תוכנה וניהול רשתות.
2. גיוון - ישנן מספר רב של סדנאות העשרה שבהן התלמידים מתמקדים בקידוד פרויקטים מעשיים המחזקים את ההבנה והמיומנויות הפרקטיות שלהם.
3. איכות - הפרוייקטים של התלמידים ברמה מאוד גבוהה.
4. שיתוף פעולה - קיים שיתוף פעולה מלא בין צוות הפרוייקט לצוות בית הספר, מורי המגמה וההנהלה.
5. ליווי צמוד ומתן משוב - העבודה מול המנטורים צמודה, ישנו מעקב צמוד על כל תלמיד ועל קצב התקדמותו.
6. משוב חיובי מצד התלמידים - תלמידי המגמה מאוד מרוצים מהעבודה מול המנטורים שחושפים אותם לעתידו של תחום זה, תוך פיתוח סקרנות, מיומנויות ואחריות אישית.
7. מיונים ליחידות בתחום - התלמידים עוברים הכשרה לקראת המיונים בתחום הסייבר כגון: יחידות טכנולוגיות ומסלולים אקדמיים לאחר סיום הלימודים.
  (טל בר-מעוז, מנהלת בית הספר השש שנתי "אורט גוטמן" בנתניה)


מי אנחנו

מקימי המיזם הינם יזמים צעירים, בעלי תואר ראשון ושני בהנדסת תוכנה מהטכניון, העוסקים בשיפור החינוך בתחום המחשבים בשנים האחרונות במספר פרויקטים.
יחד יש להם ניסיון של שנים רבות באקדמיה, ביחידות העילית בצה"ל ועשרות שנות ניסיון בהייטק. מנהלי המיזם מנהלים בהצלחה את המיזם מזה 6 שנים והכפילו אותו פי 12 בתקופה זו.

"השכלה אינה מילוי של דלי, אלא הצתה של אש"
- ויליאם בטלר ייטס

יצירת קשר

כתבו לנו ונחזור אליכם במהרה

edtekschool@gmail.com
Pulsing Image
You have turned off the paragraph player. You can turn it on again from the options page.